poniedziałek, 17 lutego 2014

Heels

  Hej kochane :) W końcu przychodzę do Was z postem. Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła wstawiać je regularnie! Dostaje dużo komentarzy na temat wielkości moich zdjęć... kliknijcie proszę zdjęcie i od razu się ono powiększy :) Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych, bo udało się sfotografować trzy stylizacje. Niestety nie zawsze jest ich, aż tyle, bo przeważnie robię je kiedy mój synek ma popołudniową drzemkę, a z tym u niego różnie bywa... Kilka dni temu upolowałam na przecenach w Matalanie sandalki z motywem panterki. Ostatnio mam jakiegoś bzika na jej punkcie! Planuję jeszcze kupić pantsy wlaśnie z tym motywem. Sandały połączyłam z bordowymi, materiałowymi spodniami, które wynalazłam na ryneczku za jakieś 3 funty. Do tego marynarkę w pudrowym kolorze, bluzkę i szal w odcieniach nude. Torebkę mogłyście już zobaczyć wcześniej. Uwielbiam ją więc jeszcze nie raz będzie w moich stylizacjach.
Napiszcie co myślicie o tym zestawie.
Pozdrawiam :)







heels- Matalan
trousers- Primark
bag- Asos
scarf- second hand
jacket- primark