wtorek, 4 lutego 2014

Silver skirt

Hej! Na początku od razu napisze, że zdjęcia da się powiększyć. Wystarczy tylko kliknąć na pierwsze i po problemie :) Dziś stylizacja ze srebrną spódniczką w roli głównej:) Uwielbiam połączenie srebra czy też szarości z miętą. Spódniczki tego typu lubię nosić z jeansowymi koszulami czy tez ze swetrami. Tym razem postanowiłam do niej dobrać białą bluzkę z wycięciem na plecach (od razu przepraszam, że widać ramiączka na jednym ze zdjęć...), siwy płaszczyk, który mieliście już okazję zobaczyć w jednym z moich postów, a także miętowy szal. Buty dobrałam czarne ze srebrnymi wstawkami i dodałam mój najnowszy nabytek czarną torebkę również ze srebrnymi zamkami. Jestem w tej torebce zauroczona na maksa! Długo takiej szukałam, aż znalazłam ją w osiedlowym outlecie.
Pozdrawiam:)






skirt- topshop
coat- asos
bag- asos
shoes- new look
scarf- no name