środa, 1 października 2014

Gray and mint

                   Hej! :) Dziś kolejna stylizacja. Zdjęcia również robiliśmy podczas pobytu u siostry. Tego dnia wybraliśmy się na wesołe miasteczko. Śmiechu i przerażenia było co nie miara. Już nigdy więcej nie dam się namówić Iwonie (mojej sis) na jakąkolwiek  przejażdżkę karuzelą. To wariatka!!! Byłyśmy na kilku i wspomnienia z tego wypadu pozostaną na długo w mojej głowie. Takie przeżycia są dla mnie niesamowite, ponieważ z siostrami nie widuje się zbyt często i każda chwila to dla mnie skarb.

 Zapraszam na mojego facebook-a: Marzena Jaworska blog

Na sobie miałam narzute z Asos upolowana w outlecie, swterek miętowy z tesco, szal z primarka, spodnie z topshop-u i buty standardowo z asos.

Pozdrawiam Wszystkich i życzę miłej środy.














Jacket- Asos.com
Jumper- Tesco
Jeans- Topshop
Boots- Asos.com
Bag- Asos.com
Scarf- Primark