środa, 8 października 2014

Gray coat and lemon heels

                                    Hej kochane:) Dziś w stylizacji pokażę Wam płaszczyk, który już kilkakrotnie gościł na blogu. Do niego założyłam cytrynowe szpilki, które udało mi się kupić na przecenach w sklepie Office. Są mega wygodne i na ponure dni sprawdzają się fantastyczne, ponieważ ożywią, każdą stylizację i pasują mi do większości ubrań w szafie :) Bazą do stroju są czarne spodnie z dziurami, które idealnie leżą (uwielbiam spodnie z Topshop-u, a w szczególności te z serii: JEMIE) i czarna bluzka na ramiączkach. Z dodatków siwa, mała torebka na na długim pasku. Mam nadzieję, że outfit Wam się spodoba :)

Zapraszam również na mojego fb: www.facebook.com/marzenajaworska181.blogspot.co.uk

















Coat- Asos
Jeans- Topshop
Belt- New look
Top- New look
Heels- Office
Bag- Pieces (Asos)