wtorek, 7 października 2014

Haul

                          Witajcie kochane:) Dziś przychodzę do Was z postem, w którym pokażę Wam zakupy, które udało mi się zrobić w ostatnim czasie. Rzeczy, które pokazywałam w stylizacjach nie brałam już pod uwagę. Mam nadzieję, że taki post Wam się spodoba i raz na jakiś czas będę pokazywała Wam moje zdobycze. Może upatrzycie coś dla siebie lub zainspirujecie się kupnem danej rzeczy. Ja osobiście uwielbiam oglądać haul'e  na youtube czy blogach.  
Pozdrawiam :*










1. Cytrynowe szpilki w szpic- Office (przeceny)
2. Szpilki w szpic na platformie w panterke- Carvela Kurt Geiger (outlet)
3. Botki czarne ze srebrnym łańcuchem - Tesco F&F
4.Jeansy- Topshop
5. Szal- Next (outlet)
6. Torebka- New look (przeceny)
7. Jasna, futrzana kamizelka- Primark
8. Bluzka na ramiączkach- New look (przeceny)
9. Różowa czapka- New look (przeceny)