piątek, 10 października 2014

Sequins

       Hej kochane. Dziś mam dla Was małą inspiracje. Jeśli ktoś nie wie w co się ubrać na wesele, chrzciny czy urodziny to mam nadzieję, że w jakimś stopniu pomogę. Na sobie mam sukienkę całą z cekinów, która jest idealna na tego typu okazje. Zarzuciłam na siebie ponczo z cienkiego materiału, które dodaje elegancji i szyku. Dobrałam również szpilki w kolorze nude pasujące do góry.
     Tą piękną sukienkę udało mi się kupić w outlecie, kiedy potrzebowałam kreacji na chrzciny siostrzeńca. Byłam niesamowicie zadowolona z jej ceny, ponieważ regularne ceny sukienek tej firmy są kosmiczne. Mam nadzieję, że moja propozycja stroju na mega wyjście przypadła Wam do gustu. Dajcie znać w komentarzach.
Pozdrawiam :*

     Zapraszam Was również na facebook-a:   www.facebook.com/marzenajaworska181.blogspot.co.uk.















Dresses- Neddle & Thread (Asos.com) outlet
Heels- Matalan
Cape- TK Maxx